sobota, 27 października 2012

UFO kompilacja 2012

Chciałbym zaprezentować kompilację, przedstawiającą zarówno fotografie jak i materiał wideo z uwiecznionym UFO, jakie udało mi się wykonać w ciągu ostatnich 8 miesięcy.

Z pewnością materiału byłoby więcej gdyby wykonywać tego typu próby codziennie lub przynajmniej kilkarazy w tygoniu, jednak wówczas zabrałoby to bardzo dużo czasu, może nie tyle na same rejestracje co na przeglądanie zgromadzonego materiału, a jest to dość czasochłonne.
Pomijam fakt, że generalnie temat jest dość trudny i nie łatwo uchwycić tego typu obiekty, co wiąże się z wielokrotnymi, często wręcz nużącymi próbami - co mimo wszystko nie powinno zniechęcać kogoś, kto naprawdę interesuje się kwestią NOL'i.



Pierwsze trzy nagrania to ostatnie moje rejestracje, które po krótce chciałbym opisać.


Film, którego wycinek widnieje po lewej stronie został wykonany 12 pazdziernika b.r. z okna mieszkania w f-cji podczerwieni.
Obiekt zaobserwowałem dopiero przy przeglądaniu materiału - pierwsze co rzuciło się w oczy to jego  jasność przy wchodzeniu w kadr, która niestety maleje, co jest dość istotnym szczegółem, ponieważ w tamtym momencie co można spostrzec zwracając wzrok ku drzewom bądz budynkom, światło słoneczne nie zostało przysłonięte przez żadną z chmur.
Jest to wskazówka, iż nie był to prawdopodobnie balon, który sam z siebie nie rozjarzyłby się takim światłem, choć można by ewentualnie założyć, że obiekt zwyczajnie obrócił się wokół własnej osi i to spowodowało zmianę poziomu jasności.
W tym przypadku nie ma 100% pewności - obiekt pozostaje niezidentyfikowany, ale nie można wykluczyć balonu, mimo iż wydaje się to raczej mało prawdopodobne.



13 wrzesień 2012r. godzina około 10:00

Kolejny film przedstawia przelot bliżej nieznanego obiektu w przeciągu zaledwie ok. 1 sekundy, który dostrzegłem w wizjerze kamery zaraz po jej ustawieniu na oknie i włączeniu nagrywania.
Obiekt wygląda bardzo zagadkowo - z całą pewnością nie jest to ptak ani owad - zwłaszcza biorąc pod uwagę, iż pojawiło się na ułamek sekundy jakby znikąd po czym prawie od razu zanikło?


29 sierpień 2012r. godzina ok. 14:08

 Kamera flimująca bezchmurne niebo zarejestrowała jasny obiekt, wykonujący rytmiczne, koliste ruchy, przemieszczając się od strony E na W.Obiekt wykonuje 5 pełnych okręgów i co ciekawe w miarę jak zwiększa swój pułap równocześnie staje się coraz jaśniejsze i opadając traci swą jasność. Jedynym logicznym wyjaśnieniem może być przelot jakiegoś łowieckiego ptaka typu jastrząb/orzeł jednak te w moim rejonie nie występują, a ponadto mieszkam w terenie miejskim, gdzie nie ma otwartych polan, a przynajmniej nie w tym miejscu, nad którym obiekt przelatywał.


2 komentarze:

  1. Szanuję Twój trud ponieważ od pewnego już czasu ja np przeglądam informacje nie tylko o UFO ale nazwijmy to z dziedziny zakazana archeologia. Z pewnością nie wszystko, co znajdziesz to będzie to czego szukasz ale nie zniechęcaj się. Ja np pokusiłem się o zilustrowanie obserwacji o których czytałem. Sam też byłem bezpośrednim obserwatorem jednego z wydarzeń w Płn Walii kilka lat temu. Piszę o tym na moim blogu. Zobacz na http://blogowiskopl.blogspot.com/
    Zapraszam. Leszek

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam i dziękuję

    Napewno zajrzę niebawem :)

    OdpowiedzUsuń